середу, 17 жовтня 2018 р.

Константинополь вирішив головну проблему українського православ’я. Москва створює її знову.

Головне, що зробив для єдності і спокою православних українців Синод Константинопольського патріархату, це те, що він усіх православних українців визнав православними і прийняв їх у молитовне і євхаристичне спілкування з Церквою Христовою. Таким чином, не тільки відкрився путь до проведення об’єднавчого Собору ієрархів і визнання автокефалії Православної церкви України, але вже сьогодні були зняті усі бар’єри для відновлення єдності між простими віруючими різних юрисдикцій в Україні.

Але, не пройшло й тижня, а Московський патріархат не тільки намагається відновити розділення між православними українцями, але й розриває молитовне і євхаристичне спілкування з Константинопольським патріархатом, провокуючи і заохочуючи до розділення й представників інших Помісних церков.

Коли мене запитують, з ким я? Мені дуже просто відповідати не тільки тому, що я хочу залишатися в єдності зі Вселенським православ’ям і маю шанс бути в єдності з усіма православними українцями, а ще й тому, що дороговказом для мене є не геополітика чи корпоративна дисципліна, а Євангельська заповідь любові і єдності.


Блаженні миротворці, бо вони синами Божими назвуться! 

Немає коментарів:

Дописати коментар